Tämä verkkokauppa on synkronoitu postin Smartship-järjestemän kanssa, josta tulostetaan osoitekortit lähetyksiin. Se ei tunnista ulkomaisia postinumeroita, eikä tilauksen tekeminen siten onnistu. Lähetämme tuotteita kuitenkin myös Suomen ulkopuolelle. Jos haluat tilata tuotteita ulkomaille, ole yhteydessä vaikkapa sähköpostitse osoitteeseen info@white-swan.fi tai numeroon 0456051681. Sovitaan sitten maksusta ja toimitustavasta erikseen.
Tilaukset postitetaan 1-7 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Pyrin lähettämään tuotteet jo viimeistään seuraavana arkipäivänä, mutta matkojen tai muiden syiden vuoksi tämä ei aina ole mahdollista. Postitan iltapäivisin niin, että tilaukset ehtivät saman päivän postitukseen. Näin ollen ennen klo. 15 tehdyt tilaukset ehtivät usein saman päivän postitukseen ja ovat jo seuraavana päivänä perillä. Postituksen yhteydessä lähetän lähetystunnuksen tilaajan sähköpostiin, josta vastaanottaja voi seurata lähetyksensä kulkua. Tilaukset lähetetään postitse pakettina, sillä posti ei enää helmikuun 2015 jälkeen ole toimittanut maksikirjeitä kotimaahan. Lähetyskulut ovat samat lähetyksen koosta riippumatta. Postnordin lähetyksenä ne ovat 5 euroa/lähetys ja postilla 7 euroa/lähetys. Tilauksen toimitustavan yhteydessä voit valita myös noutopisteen. Automaattilähetysten yhteydessä saapumisilmoitus tulee tekstiviestitse, ja siksi sen vaihtoehdon kanssa on annettava myös matkapuhelinnumero.
Mikäli tilauksessasi ilmenee ongelmia tai haluat kysellä lisätietoja, pyydän ottamaan yhteyttä puhelimitse numeroon 0456051681 tai sähköpostitse osoitteeseen miika.sallinen@gmail.com.
Hyvitys viallisista tuotteista
Mikäli saamanne tuote on viallinen ja haluatte siitä hyvitystä, ottakaa yhteyttä meihin esimerkiksi puhelimitse tai sähköpostilla. Hyvitämme viallisen tuotteen samalla tuotteella tai mikäli jokin osa (esimerkiksi kosmetiikkapullon pumppu tms.) on viallinen tai hajonnut, lähetämme uuden osan korvaksena. Korvaamme myös viallisen tuotteen mahdollisesta palautuksesta aiheutuneet kustannukset edullisimman toimitustavan mukaan, mikäli pyydämme palauttamaan viallisen tuotteen.
Sopimuksen peruuttaminen
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.